macam budak budak !



haish .. pening pale aku . bru msuk smbung blaja dah mcm2 prangai aku jmpe n nak kne tempuh . hmm .. ntah aa . bdk stu koz ngn aku nme dye hasif n ain housemate aku n same koz gax aa . aku pning ngn prangai dowg , dowg neyh asyik gado jea . den msty cm aku yg punce nye . yea aa . kteowg sume stu class . stu koz . aku tgok hasif ngn ain cm ade pape jea . ble bdk2 len tnye dowg neyh ade pape kea hasif n ain ckp tade pape . den nak jelez2 plak . patut nye tade hak lah kan nak kwn ngn sape pown .. msing2 tade hak patut nye .. hmmm ..






dowg neyh bkn ape tao . ain jelez ble aku ngn wawa rapat ngn hasif . h hasif plak jelez ble ain ngn awy dak class kteowg gax rapat . plik aku . stu class pown nak brcinta . ade prasaan . tak brfaedah lngsung . naty cm neyh lah jdy nye . pning tao ta . den tak pasal2 aku jdy mgse . aku tao lah hasif ngn ain neyh kwn jea . tpy care dowg rapat smacam . cm ade pape jea . ade jea yg nak jelez . duhh ..






hmm .. now aku gado ngn hasif plak . tpy bkn sbb jelez aa . sbb len .. hasif bngang ngn aku cz cm aku yg wat dye ngn ain GADO . padahal aku tak wat pape pown . den hasif bngang dye leyh tunjuk FUCK! kat aku . pergh .. mmg tching gle aa aku enn . den smpai ckunk hasif mnx maaf kat aku . dye ckp dye gurau jea . gurau pea bende tuh ! arhh .. ingt sng aku nk maaf kan org kalo daa wat aty aku skit . sury lah .. mbr class aku kea , tak kea , ape aku pdulik . agax2 rase aku nk maaf kan kao aku gy tao kao keyh . haha ! tension owh .. nak salah kan aku jea tao . so, rase kan aa ..

0 Lollypop:

Post a Comment