SLAMAT TINGGAL ..

weyh.. 21hb neyh aku dah tade tao.. aku sambung study kat KTT asasi UPM andand UITM. lpaz stahun aku study kat KTT naty aku troz dimasukkan kea UITM or UPM. harap dapat UITM. tanak UPM. jaoh doe. waa~ cdeyh nak tggal kan mbr2 aku.. huhu! hmm.. so ckunk neyh aku nak enjoy ngn mbr2 aku luh.. naty dah nak kene tgl kan dowg.. hmm.. agax cedeyh gax aa.. hukhuk! ='( tapitapi kan.. naty kat sane aku dpt kawan bawu.. hehe! tapi pada shahabatt2 lame gua.. dun wuryy yea.. wa tadak lupa sama lu lahh.. cebab lu aa shahabatt gua yg terbaik andand terhebatt wa ada.. winkk!winkk! muacx! andand pada my husband.. dun wuryy keyh aku sayang kao bangat! insyallah aku tak cari pngganti.. hehe! andand insyallah aku tak wat prangai.. wee~ iloveyou lah tetek!! naty rindu lah aku nak cubit tetek kao sampai lebam.. haa~~~~

0 Lollypop:

Post a Comment