sooooooooo SAD :'(

sedih pulak aku dengar cite lala housemate aku tuh . macam macam dye cite kat aku pasal bf dye . hmm . ntah la . aku tao dye kadang2 derita . tapi depan kteorg sume dye lagak OK . lala neyh tabah . tapi kadang kadang hati dye lemah gak . salu luah kan prasaan kat aku . tadi dye cite sal bf dye lagi . aku jadi sedih plak . serious owh .. aku nangis kowt . aku bukan ape . aku teringat someone . sape ? haha ! ade lah . kao mane tao .. hmm . lala . tabah okeyh . kteorg sume always disisi kao . kteorg sayang kan kao lah .

tapi kan tadi ade yg membuat kan aku , ain n kak dayah bengang ngn gul neyh tao . prangai cam ...... huh ! pape jea lah . dah aa tak sedar diri . tayah lah nak rapat sangat ngn bf lala tuh . nak kawan wat cara nak berkawan . bukan bersayang sayang . cermin lah muke tuh dlu kalo nak kat bf si lala tuh pown . lawa lagy lala , yg jenis memahami neyh . bukan sume gul cam lala . susa nak jumpa . aku sendiri pown tak tabah n memahami cm lala . farhan .. jage lah hati lala tuh balik . dye baik . manje . penyayang . memahami , tabah n comel . dye betul2 sayang kan you fab . caye lah . sayangi lala balik ok .

0 Lollypop:

Post a Comment