TERKENANG MASA LALU :(

hmm .. isnin neyh birthday aku 23 august . yg kea 18 .. bila smpai jea tarikh birthday aku, aku teringat 3 tahun lepas . tyme tuh aku kat uma BFF aku solehah . yg ade solehah, eyta, farid, solihin, toyol, and mbr2 solihin . kteorg naa tggu pukul 12 naa celeb birthday aku . tapi blom tepat pukul 12 mak aku call . "eyka kat mane syg ? esok nak sambut birthday eyka tak?"  "nak! nak! :DD" "eyka nak sambut kat mane? ibu bwk tapi....." " tapi kenapa bu??"  "ayah tak ikut skali tao"  "haa?! kenape??"  "eyka tak tao lagi kea ibu ngn ayah dah cerai? oh yea ibu lupa..dari bulan 4 kaa. sbb tuh ibu ngn ayah gi mahkamah tyme eyka tgah sukan dulu.ingat tak?"   "??......??"  "eyka jgn sedih. ibu ngn ayah dah tak boleh bersama. neyh dah talak yg ke3 ka.."  "shafiq ngn ekyn daa tao?(sambil tersedu2)"  "dah sayang.dorang tao dri blan 4."  "KENAPA EYKA BARU TAO SEKARANG! KENAPA BUU! KENAPA!! DAN KENAPA TIME BIRTHDAY EYKA NI JUGAK EYKA TAO!!"   "ibu tanak gi tao sbb eyka naa exam PMR. tpi skarang ibu gi tao sbb ibu daa tak boleh duduk sebumbung ngn ayah.maaf kan ibu nak" "TAK! TAK! IBU TIPU! IBU TIPU!!!!!!!!!!!"


lpaz aku daa letak talian jea aku gy kat hujung bumbung dan...........hmm.. abg solehah yg dah selamat kan aku. aku nangiz taa berhenti. aku tak boleh terima semua neyh. tak boleh! tapi selepaz setahun aku dah boleh terima kenyataan. aku berpindah kea shah alam ngn ibu and adek aku ekyn .kteorg sewa bilik jea. tak mampu beli uma lgy. abg stay ngn ayah dan ayah dah pown kawin lagi sorang. dorang bahagia. aku pown tumpang bahagia. :') setahun lpaz tuh tyme umo aku 17 mama lahir kan ank perempuan.NURUL SHAFIRA yg kini dah pown setahun umo nye.. :)

hmm..sejak hari tuh aku dah tak celeb birthday aku ngn family aku baik ibu mahu pown ayah aku. :'(  salu sambut ngn family angkat n kawan2 aku . thankz you all yg sudi celeb birthday aku yg tak berape menarik tuh . dan sekarang . aku harap sangat dapat celeb birthday aku ngn FIDAL. bie please .. datng shah alam sabtu neyh . i need you .... :'(  kali neyh teman kan hny plak. kte keluar ramai2 ngn ibu and ekyn insyallah :)

0 Lollypop:

Post a Comment