selesai :'D

malam tadi semua nye dah selesai . insyallah . thankz God for helping me and showing the truth to all . memang aku tak bersalah .. dan .. walaupown kao dah mnx maaf ngn aku tapi aku still takan maaf kan kao sampai kao jumpe budak2 yang kao penah ngate, kutuk, fitnah, and pape jea aa yang sewaktu dengan nye HAHA .dalam plak luke yg kao dah buadd . hmm . bukan 1 kolej jea .. 2 kolej agak nye kao cite buruk pasal aku . aku pown tak tao nape kao benci sangat ngn aku . kao jelez ? dengki ? or what aku pown tak tao aa . tyme sesi luah prasaan kao tanak troz terang tape aa . tapi yg paling aku pelik skali kao tak penah nak berubah and tak rase bersalah langsung kat aku kan .. even kao wat aku trok2 and cita buruk sal aku sampai dua kolej selame 4 bulan aku still leyh sabar .. layan kao ngn baik . tapi yg lain dah macam tak amek endah kao sangat . kao tak rase brsalah kea ? hmm .. bagi lah aku peluang towk rawat balik luke aku yg dalam neyh . sorry cz aku dah pandai kuar kan kate2 pedas kat kao . aku dah tak tahan sangat tyme tuh . diam2 aku pown aku tak sebodoh mane yg kao pk kan . aku ade otak gak . aku leyh pk gak . aku nak jea maki kao . tak layan kao . perli kao . cite burok kao kat sume owg . macam2 point kowt aku leyh cita . banyak gila . tapi aku tak bole . aku kesian kat kao cz sume dah malas nak layan kao . aku pown bukan lah jahat sangat nak malu kan kao cm kao wat kat aku . hmm kao pown nampak kan sampai aku nangiz cakap ngn kao . aku nagiz bukan takot or what . aku ngiz cz kao tak pnah rase brsyukur ngn ape aku wat and aku ngiz cz aku terkilang ngn sikap kao yg sangop buruk kan aku kat sume orang . hmm .. dah lah . sume dah selesai .. last aku nak pesan , aku harap sangat kao dah berubah . jadi lebih matang . jangan tuduh orang tanpa usul peksa tanpa ade bukti . jgn kutuk and cite burok org lagi keyh . tak sume manusia perfect . okeyh sayang . walau ape pown kao wat kat aku . aku still sayang kao . aku dah anggap kao cam adk bradik aku dah . kita satu uma kan .. :) hee~ tenyum cikit .. alololo .. buruk nye muke .. HEHE .. :p
p/s : sorry aku tanak cakap sape budak tuh . maruah dye . tape lahh :p wink wink !



0 Lollypop:

Post a Comment