Entry ni pasal Jasmin Slalu Hepi . so anti anti kan lah beliau yea :)

                                                                  Jasmin Slalu Hepi

Haihh . macam macam hal lah . cerita yang nak gua sampai kan kat korang ni sebenarnya cerita yang dah lama . tapi tak lama sangat lah . :B huhu . tak lama sangat and tak jugak baru sangat . gua baru nak bukak cerita ni kat blog gua sebab gua memang dah lama tak update blog so sekarang gua dah on blog gua , gua pun cerita lah apa yang gua rasa nak luah kan . HEHE . ehh , membebel plak aku ni . HAHA =,='


Okeyh . gua nak cerita sikit pasal girl ni iaitu Jasmin Slalu Hepi . yang tak sedar diri . konon bagus sangat . sumpah gua fuck gila ngan perempuan jahanam ni . grr !! fttt ! huh ! memang dah tempah masuk neraka jahanam dah tuh . panas jee gua bila teringat apa yang gua baca dari fb dia . =,=' apa yg gua ingat dia ada kutok Nabi kita Nabi Muhammad , cakap Allah tak wujud and katakan yang al-Quran kita tiru al-kittab dorang .. eiiuuwww .. please lah jasmin !! huhh ! gua dah cuba cari link fb beliau tapi tak jumpa . tak tau lah sama ada beliau dah delate account dia ataupun dia dah tukar nickname dia . tuh gua tak pasti lah kan . kalau gua jumpa nanti gua bagi link kat korang . and kalau korang jumpa fb dia korang bagi tao lah yea . memang gua sedang mencari account beliau ni .. yang gua jumpa cuma Anti Jasmin slalu Hepi . haih .. gua benci dia ! benci dia ! kalau diri tuh dah tao kristian tak payah lah sampai nak kutok2 islam kan . macam agama kau tuh bagus sangat ? ! tak wujud lagi ada laa . sabar jea lah . tunggu ! hari kiamat nanti akan terbukti .. dan kau takan dapat hidu sikit pon bau syurga !!

p/s : kalau korang tao about account Jasmin Slalu Hepi bagi tao lah yea :)

0 Lollypop:

Post a Comment