Halloween Party :DD

Happy Halloween !! weee~~ okay .. entry kali ni gua nak kongsi ngan korang pengalaman , suasana , kemeriahan dan pape jealah kan time gua gy 'Euphoria' Ministry Of Sound (MOS) pada 28 dan 29 hari bulan . Happy sangat . ngan make up nya lagi . haha . meriah ! macam macam costume yang gua jumpa , ada drakula , barney , miney mouse , fairies , mumia , firaun , hantu cina , dan sebagainya lahh . 

okay , make up , kredit for me ;p

Me ( Gothic Lolita Doll )

Alep : ( Joker )

Joe : ( Zombie )

Nad : ( Zombie )

Pocek : ( ni aku tak tahu . haha . pocong boleh zombie pun boleh lahh ==' )

Aizat : ( Skullman )

Fuad : ( Zombie )

Me again : ( mlm ke dua Zombi / pontianak . gua pun tak tahu gua ni apa :DD )

Joe again : ( Freak Puppet )









okay .. tuh sahaja lah yang gua mampu tunjukkan . haha . amacam .. boleh jadi make up artist tak gua ni . hahahaha :DD ni pown bukan lah seram mana pun . so , tak boleh lah kan . kalau macam ni budak kecik pun boleh buat kan ==' kboii :))


1 comment: