Penting Bagi Korang Yang Gemar Pakai CONTACT LENS !

Hey babe ! Selamat malam . entry kali ni memang patut gua share kat korang korang korang yang gemar pakai kanta lekap atau lebih dikenali sebagai contact lens . tengah gua melayan muka buku tadi gua baca semua status yang mamber2 gua post . tak kira lah gua kenal or tak kan . sampai satu status tuh telah menarik minat gua untuk membacanya . gua buka lahh sebab gua pun salah satu peminat lens jugak .. huhu :) . bagi yang minat pakai lens tuh anda wajib jugak membacanya tahu ;)

okay . korang suka kan pakai lens ? cantik kan . gua pun suka . suka sangat . okay , lepas ni korang jarangkan pakai tao :) korang jangan lahh plak marah gua . gua cuma nak tolong korang jea . bukan tak boleh pakai langsung lepas ni . boleh . cuma gua harap korang jarang kan lah pakai lepas ni okay . lagi satu , gua nak gy tahu ni kalau korang sedang memakai lens korang dilarang sama skali berada di tempat yang berhaba , tempat yang terlalu panas tau . contohnya macam korang tengah membakar BBQ ke , satey ke , pape jea aa yang sewaktu dengan nya . huhu . kalau korang degil gak . tanak dengar kata gua pi lantak aa korang kan . gua malas nak cakap banyak . nanti korang tanggung lah derita sendiri okay . boleh jadi buta buat selamanya tahu . bukan gua tak pernah pesan kan . hmm . . korang ni macam tak tahu plak , lens tuh kan diperbuat dari plastik . kalau kena panas korang faham kan apa jadi nya . . kalau tak faham korang gy amek plastik bakar plastik tuh then tengok aa apa hasilnya . nanti faham aa tuh . . =='  dah bakar ?? faham tak sekarang .. kalau dah faham bagus aa . so , korang dengar lahh cakap gua ni okay .. ingat tao . . kalau boleh korang gy tahu lah mamber2 korang .. takut dorang pakai time berada kat tempat panas jea . okay , gambar dibawah ni gambar orang2 yang telah memakai lens di tempat yang panas . cam ni lah kesudahan nya . masyaAllah .. takut gua tahu :( mintak dijauh kan dari mata gua :) okay lahh babe . thankz kerana sudi baca entry gua yang penting ini tau .. muacx ! :p .. 



0 Lollypop:

Post a Comment