Yeay ! Happy Berlagak Depan Kamera ;p

Hello pepps !! ngee ~~ entry kali ni gua nak cerita pasal gua pulak .. huhu .. sorry lah .. blog gua ni bukan untuk info2 jea .. tak main lah .. ini blog untuk semua yg gua rasa nak post gua post aa . so , suka hati gua aa kan . hehe :) okay . membebel plak gua ni . rimas aa tuh dengar kalau gua dah start membebel . tape gua faham .. gua kalau dah mula bercakap sasah nak diam .. :( eh , okay okay .. gua cerita sekarang .. bebel lagi  :p jangan mara :DD okay . mula nya macam ni :}

Alhamdulillah . . sejak akhir-akhir ni rezeki gua melimpah luah sebagai acting ;) . walaupun gua hanyalah pelakon EXTRA gua rasa bersyukur sangat . yelahh . dapat lah gua gunakan untuk perbelanjaan gua dekat college ni :) tak adalah asyik nak guna duit mak bapak gua je kan . pokailah dorang nanti kalau gua asyik minta je :p actually gua takde lah suka sangat pakai duit perents gua . yelahh . kalau gua asyik minta je terpaksalah gua tutup telinga gua ni dengar dorang pok pek pok pek rimas gua jadinya :DD (hehe , jangan mara yea ibu, ayah :p) heish . .



21 oktober 2011 
malam tuh gua dapat sms dari "Mirul Salleh" ni facebook dia . Dia ajak gua untuk pergi shoot filem cerita Assalamualaikum Cinta . Best sangat time tuh . gua jumpa kamal Adli .. urhh ! comel sangat dia . tapi kan .. Ya Allah .. bau perfume dia .. macam pakai sebotol .. lemah keimanan semua girl yang ada kat situ . haha :DD . okay . lepas tuh ...





22 oktober 2011
gua gi casting under N3 Production punya . cuma casting jee . saja try mana tahu dapat job lagi ke . rezeki tuhan bagi :) lagi pun gua pergi sebab dia nak cari 300 orang untuk bahagi watak .. tapi yang hadir dalam ketiga tiga hari tuh cuma yang datang try 100 lebih je . apa aa .. rugi mana yang tak datang tuh .. mana tahu korang salah sorang yang boleh jadi pelakon popular .. kalah pelakon popular yang ada sekarang ni tao :DD huhu .





23 oktober 2011
gua dapat plak job untuk drama Inspirasi Varsiti , shoot kat INTI college nilai . alahh . dekat je ngan tempat gua study . so tade hal lahh gua nak grak sana . :) time shoot drama ni plak gua dapat jumpa ngan Nabil . nabil tuh dulu dari Mentor kowt kalau tak silap gua lahh . lupa dah ;p hehe . Then esok nya tuh gua dapat plak untuk gi Dataran Merdeka . tapi gua tak dapat gi . gua tade transport . jauh plak :( lagi pun gua ada class masa tuh . terpaksa lah gua tolak ketepi . dengar cerita mamber gua gi tahu meriah smalam . arghh !! nyesal tak pergi . takpe2 . class first :) hmm .. bukan tuh jea . gua dah nak final . exam dah nak dekat . assignment pun berlambak lambak ==' haish .. tapi tape lah . hujung bulan ni ada shoot untuk cerita Kg. Lemak Santan plak hope dapat lah jugak job ni .. lepas tuh ada lagi dengan rancangan Take Me Out haa yang ni gua tak tahu nak amek ke tak . gua tak paham pun actually rancangan ni macam mana . puas mamber talent gua terangkan . tapi gua blurr lagi . maklum lah . tak penah tengok pun before ni rancangan yang seumpamaan ngan rancangan ni . haha . sorry lah ye buat habis kan air liur korang yang dah penat terang kan kat gua ;p lagi pun gua macam tak berkenan je nak amek job ni . mana gua nak cari laki untuk bawa dating tuh nanti .. yang sekepala macam gua yang ceria , masuk air ngan gila gila ni .. haish .. haha :DD susah aa . huhu . tape lah .. tayah lah gua amek job ni . insyaAllah gua dapat job lain . amin .. korang korang korang .. doa kan lah yea :) thankz .. lup you lahh !! dapat lahh jugak gua tambah untuk duit saku gua :D

0 Lollypop:

Post a Comment